środa, 9 kwietnia 2014

Ełk - spacerownik (1) ul. Armii Krajowej. Brama

Nie znam dobrze Ełku, jednak jest to miasto, które wzbudza we mnie sympatię. Za każdym razem kiedy idę którąkolwiek z ulic w centrum miasta, podziwiam kamienice, bramy, balustrady balkonów, detale architektoniczne. To jest zupełnie inna zabudowa, inny styl niż w mieście w którym mieszkam. Wszystko jest takie inne, nowe dla mnie i ciekawe. 
Ulica Armii Krajowej. Jedna z głównych ulic w mieście. Tyle razy nią przechodziłam, zwykle w pośpiechu. Aż pewnego poranka zauważyłam bramę. Wydawało mi się, że już kiedyś tamtędy przechodziłam. I nie zauważyłam tego??? Niemożliwe! Tego pewnie wczoraj jeszcze nie było :)
Brama prowadząca na podwórze, gdzie znajduje się Miejska Biblioteka Publiczna oraz Archiwum Państwowe w Suwałkach, oddział w Ełku. 
Fantastycznie pomalowane ściany przez tego samego autora można zobaczyć tu: PUZONART
Coś niesamowitego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz